Agencja employer brandingowa – jak ją wybrać?
Employer Branding zaczyna mieć coraz większe znaczenie zarówno wśród większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. HR-owcy pilnie poszukują działań EB, bo tylko tak udaje im się w pełni usatysfakcjonować i zmotywować pracowników. Jednak często przy nadmiarze zadań zapominają oni o ustaleniu odpowiedniej strategii. I wtedy z pomocą przychodzi agencja employer brandingowa! Nie wiesz, jak wybrać najlepszą? Zwróć uwagę na poniższe aspekty.
1. Specjaliści na pokładzie
Agencja employer brandingowa, która wymyśla świetne koncepty dla firm, ale nie ma w swoim zespole ludzi, którzy mogą je zrealizować, tylko utrudni Twoje pole działania. Dlaczego? Potrzebne jest zaplecze digitalowe, które dopełni całość projektu. Marketingowcy, którzy opracują strategię employer brandingową. Specjaliści do spraw Social Media, którzy obejmą działania w Internecie. Programiści, którzy usprawnią zakładkę Kariera lub stworzą aplikację mobilną dla Twoich pracowników. Bez tego, zaraz po wymyśleniu świetnego konceptu i strategii employer brandingowej, będziesz musiał radzić sobie sam.
2. Zaangażowanie
Pod tym określeniem rozumiemy odpowiedzialność, zapał do działania, ale i doświadczenie. To bardzo istotne, zwłaszcza że im więcej robisz, tym lepiej wykonujesz swoją pracę. Agencja employer brandingowa specjalizująca się w strategiach pozyskiwania i angażowania kandydatów z łatwością odnajdzie wyróżniki w Twojej firmie, które pozwolą na budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Bardzo dobrze, jeśli prowadzi też szkolenia dla firm – to oznacza, że przekazuje swoją wiedzę dalej i chce się nią dzielić.
3. Jak mówi o sobie?
To bardzo istotna kwestia. Oryginalne przedstawienie swoich umiejętności, specjalizacji czy grafika strony dużo mówi o tym, co agencja może zaproponować Tobie. Dobre zdjęcia, ciekawe filmy, absorbująca treść. Jeśli intryguje Cię to, w jaki sposób agencja prezentuje siebie, z pewnością musisz się z nią skontaktować!
4. Co mówią o niej inni?
Warto spojrzeć na rekomendacje. Jeśli byli współpracownicy dobrze wypowiadają się o pracy dla danej agencji i mocno ją polecają, to oznacza, że warto się jej bliżej przyjrzeć. Inspirujące rekomendacje to aspirujące pomysły i strategie.
5. Kreatywność
Wszystko to, co czytałeś wyżej jest bardzo istotne. Ale nie ma dobrej agencji bez kreatywności. Popatrz na rozwiązania, które proponuje, na treści oraz sposób, w jaki pisze o swojej pracy – to też mówi wiele o wyobraźni! Wtedy znajdziesz odpowiedź, czy to właśnie ta agencja employer brandingowa jest tą której szukasz.
Z naszej strony możemy dodać tylko tyle, że mamy nadzieję, iż agencja employer brandingowa LoveJob wydaje Ci się właśnie taką. Dla nas kreatywność, kompleksowość działań i doświadczenie to trzy filary, na których się opieramy. Zresztą, napisz do nas, a sam się przekonasz!
Chcesz wiedzieć od czego zacząć? Jak określić grupę docelową i pisać językiem korzyści? Zostaw swój e-mail, a dostaniesz od nas świeże „Kompendium Wiedzy marketingu rekrutacyjnego – jak robić to dobrze”.