WYZWANIE:
Projekt i wdrożenie korporacyjnej strony wraz z dedykowaną zakładką Kariera. Wzrost konwersji poprzez zwiększenie ilości wartościowych aplikacji.
Wyzwania potentata Doliny Lotniczej
Wymagający rynek pracodawców branży lotniczej oraz trudności ze znalezieniem kandydatów o wysokich kompetencjach i potencje rozwoju sprawia, że organizacje w tym sektorze muszą dobrze przemyśleć swoje działania marketingowe.
Jednym z najskuteczniejszych narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych jest atrakcyjna, rozmyślnie zaprojektowana i w pełni responsywna strona korporacyjna z zakładką kariera, która skupia ruch z wcześniej zaimplementowanej kampanii online oraz ułatwia aplikację.
Architektura treści
Projekt nowej strony korporacyjnej EME Aero wraz z dedykowaną zakładką kariera obejmował pracę koncepcyjną, która zmusiła wszystkich zaangażowanych w zadanie specjalistów do „wejścia w buty wizytora”.
W pierwszej kolejności zdefiniowaliśmy potrzeby kandydatów odwiedzających stronę. W ten sposób mogliśmy określić, a następnie zaimplementować szereg usprawnień ułatwiających poruszanie się po witrynie, jak również pozyskiwanie wartościowych informacji o firmie i wreszcie, samą aplikację.
Web development
Projekt strony obejmował nie tylko stworzenie wizualizacji i opracowanie treści, lecz również strategię UX/UI i kodowanie od zera.
Strona stanowi kluczowy punkt styku pomiędzy marką a potencjalnymi partnerami i kandydatami, dlatego została stworzona w taki sposób, aby realizować określone cele biznesowe nastawione na konwersję poprzez kontakt i aplikację. Przyjazny interfejs, wbudowane filtrowanie, interaktywne elementy przyciągające uwagę – to tylko kilka z wielu metod projektowych zastosowanych, by użytkownik wykonał określoną czynność.
Korzyści z wdrożenia
Nowa strona EME Aero jest doskonałym miejscem, pozwalającym zainteresowanym kandydatom i partnerom na zapoznanie się z marką pracodawcy, jak również stanowi ważny element kampanii online realizowanych w ramach działań marketingowych marki.
Jako miejsce koncentrujące cały ruch z kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych digital performance, jest narzędziem, które znacząco zwiększa szansę na pozyskanie dużej ilości wartościowych aplikacji, a także dostarcza wielu pozytywnych wartości w Candidate Experience.