WYZWANIE:

Bieżące wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Budowa tożsamości marki w środowisku pracowników i potencjalnych kandydatów.

Case of the day:

Wymagająca branża technologiczna

Rozwój technologii i cyfryzacja gospodarki generują duży popyt na inżynierów, programistów i techników, co z kolei prowadzi do zwiększonej konkurencji między firmami o talenty.

Harman, czołowy producent rozwiązań audio, technologii automotive i elektroniki użytkowej, stawił przed nami wyzwanie związane z optymalizacją komunikacji i budową identyfikacji marki, tak aby zwiększyć retencję zespołów oraz dotrzeć do pasywnych grup kandydatów z branży technologicznej.

Zacznij z nami

Kampanie informacyjne

W ramach stałej współpracy tworzymy kampanie informacyjne dla pracowników firmy Harman, dostarczając im wartościowych informacji o inicjatywach, projektach i aktualnościach z życia firmy.

Wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak dedykowane kampanie mailingowe czy materiały offline, zwiększamy ich zaangażowanie i motywację oraz budujemy przywiązanie do marki.

Zacznij z nami

Komunikacja wewnętrzna & zewnętrzna

Aby sprostać potrzebom komunikacyjnym społeczności Harman, tworzymy spersonalizowane materiały graficzne oraz budujemy treści spójne z tone of voice firmy.

Tworzony content obejmuje aktualności i informacje istotne z punktu widzenia pracodawcy, służące zarówno celom wewnętrznym, takim jak motywowanie pracowników, jak i zewnętrznym, czyli docieraniu do nowej grupy odbiorców i zachęcaniu do aplikacji.

Zacznij z nami

Obecność w Social Media

Aby wzmocnić obecność marki Harman w mediach społecznościowych, tworzymy przekonujące strategie content marketingowe.

Obejmują one angażujące posty i animacje, których zadaniem jest zaprezentowanie technologicznego wymiaru firmy, jak i ukazanie jej credo: wartości, wyjątkowej atmosfery, bogatej oferty.

Zacznij z nami

Warsztaty online

Podczas warsztatów dla kadry managerskiej przekazujemy wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego promowania marki pracodawcy.

Warsztaty skupiają się na różnych aspektach budowania marki pracodawcy, w tym:

  • komunikacji wartości firmy,
  • tworzeniu pozytywnej kultury pracy ,
  • budowaniu angażującego Employee Experience.

Poprzez interaktywne sesje i praktyczne ćwiczenia dostarczamy narzędzi, które pomagają menadżerom dostosować cele swojego zespołu do ogólnej strategii marki.

Zacznij z nami