WYZWANIE:
Bieżące wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Budowa tożsamości marki w środowisku pracowników i potencjalnych kandydatów.
Wymagająca branża technologiczna
Rozwój technologii i cyfryzacja gospodarki generują duży popyt na inżynierów, programistów i techników, co z kolei prowadzi do zwiększonej konkurencji między firmami o talenty.
Harman, czołowy producent rozwiązań audio, technologii automotive i elektroniki użytkowej, stawił przed nami wyzwanie związane z optymalizacją komunikacji i budową identyfikacji marki, tak aby zwiększyć retencję zespołów oraz dotrzeć do pasywnych grup kandydatów z branży technologicznej.
Kampanie informacyjne
W ramach stałej współpracy tworzymy kampanie informacyjne dla pracowników firmy Harman, dostarczając im wartościowych informacji o inicjatywach, projektach i aktualnościach z życia firmy.
Wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak dedykowane kampanie mailingowe czy materiały offline, zwiększamy ich zaangażowanie i motywację oraz budujemy przywiązanie do marki.
Komunikacja wewnętrzna & zewnętrzna
Aby sprostać potrzebom komunikacyjnym społeczności Harman, tworzymy spersonalizowane materiały graficzne oraz budujemy treści spójne z tone of voice firmy.
Tworzony content obejmuje aktualności i informacje istotne z punktu widzenia pracodawcy, służące zarówno celom wewnętrznym, takim jak motywowanie pracowników, jak i zewnętrznym, czyli docieraniu do nowej grupy odbiorców i zachęcaniu do aplikacji.
Obecność w Social Media
Aby wzmocnić obecność marki Harman w mediach społecznościowych, tworzymy przekonujące strategie content marketingowe.
Obejmują one angażujące posty i animacje, których zadaniem jest zaprezentowanie technologicznego wymiaru firmy, jak i ukazanie jej credo: wartości, wyjątkowej atmosfery, bogatej oferty.
Warsztaty online
Podczas warsztatów dla kadry managerskiej przekazujemy wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego promowania marki pracodawcy.
Warsztaty skupiają się na różnych aspektach budowania marki pracodawcy, w tym:
- komunikacji wartości firmy,
- tworzeniu pozytywnej kultury pracy ,
- budowaniu angażującego Employee Experience.
Poprzez interaktywne sesje i praktyczne ćwiczenia dostarczamy narzędzi, które pomagają menadżerom dostosować cele swojego zespołu do ogólnej strategii marki.