WYZWANIE:
Zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku polskim. Wsparcie rekrutacji IT w kampanii online.
Let’s Twilio about IT
Technologie Twilio są mocno zaangażowane w rozwój zasobów ludzkich i technologicznych. Wymiar IT, który pokazujemy w koncepcie kampanii, dotyka każdego z nas.
Naszym celem jest więc zaproszenie do dialogu o rozwiązaniach marki. Chcemy pokazać technologiczny wymiar firmy, która nie jest znana na rynku polskim. A w następnym kroku zaprosić grupę docelową do aplikacji!
Etap 1: Świadomość
Ponieważ marka Twilio nie jest dobrze znana w Polsce, w pierwszej kolejności należałoby uruchomić kampanię brand awareness. W tym celu powstał chwytliwy claim: Let’s Twilio about IT.
Gra słów wykorzystująca anglojęzyczne: „Porozmawiajmy o tym” w terminologii technologicznej, zaznacza zakres działalności Klienta, mówiąc wprost, że korzysta on z technologii informatycznych. I co najważniejsze, zachęca odbiorców do zapoznania się z tym, co oferuje marka.
Reklama outdoor
Mimo że technologie Twilio są powszechnie obecne i wiele osób z nich korzysta, nie każdy wiąże je z marką. Aby to zmienić, nasz koncept obejmował pokazanie, że Twilio – oraz to co, oferuje, towarzyszy nam każdego dnia, wszędzie.
W tym celu postawiliśmy na dynamiczne reklamy zewnętrzne w zwykle uczęszczanych przez ludzi miejscach, takich jak przystanki czy dworce.
Etap 2: Rekrutacja IT
Po zwiększeniu rozpoznawalności marki na rynku polskim, czas na etap następny – marketing rekrutacyjny.
W tym celu najlepiej zadziałałaby kampania online skierowana do grupy docelowej – osób, które cenią pracę przy międzynarodowych projektach oraz prestiż związany z technologiami znanych marek na rynku polskim.
Performance Marketing
Do kandydatów poszukujących konkretnych informacji (ofert pracy) docieramy bezpośrednio poprzez kampanię rekrutacyjną online z wykorzystaniem strategii targetowania.
Nasza rekomandacja? Zastosowanie takich narzędzi, jak remarketing, płatne reklamy w Google i na Facebooku, ogłoszenia o pracę z przekierowaniami na stronę WWW.